حاشیه های نشست نقد فیلم 'یكی می خواد باهات حرف بزنه'
نوشته شده توسط : xmovies

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، 'منوچهر هادی' كارگردان' یكی می خواد باهات حرف بزنه' در نشست نقد و بررسی این فیلم درسالن نشست های برج میلاد درباره پایان بندی فیلم اظهار داشت:در سناریو، سكانس پایانی با حضور شهاب حسینی نبود اما وقتی وی فیلمنامه را خواند از من خواست تا در این صحنه حضور داشته باشد،كه با رضایت آنا نعمتی سكانس عوض شد.

***وقتی خبرنگاری پس از تقدیر از بازی خوب 'یكتا ناصر' از وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین نقش مكمل سوال كرد، وی پاسخ داد:جایزه گرفتن بسیار خوب است و من هم به طور قطع علاقه دارم اما نمی توانم درباره خودم چنین احتمالی بدهم.

وی ادامه داد:تعریف دوستان و مخاطبان برای من ارزشمند است.

ناصر در بخشی از سخنانش در پاسخ به انتقادهای صورت گرفته به بازی 'آنا نعمتی' در حمایت از وی گفت: باید بگویم به خاطر بار زیاد درام فیلم، اگر قرار بود آنا نعمتی بیش از این احساسی شود و گریه كند، فیلم هندی و مخاطب خسته می شد.

***شهاب حسینی و حمیدرضا پگاه ازبازیگران این فیلم در نشست حضور نداشتند.

***این نشست به دلیل كمبود وقت،بدون حضور منتقد برگزار شد.

فراهنگ**9173**





:: برچسب‌ها: هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: